Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

6 Ocak 2015 Salı

Efe'min kardeşi Duru Dünyaya geldi

2 Ocak 2015 cuma gunu oglen 13.05'te kızımız Duru Doğdu..bu sefer epidural degil genel sezeryan oldum..tam dogum yapacagım gun Trombosit değerlerim düşmüş ve epidurale engel dedi doktorum..iki sezeryani de yasamış biri olarak kesinlikle epidural(spinal) derim daha ağrısız oluyor bayılmıyor bebegini Doğduğu anda ilk sen görüyorsun..2 gunluk hastane maceramızdan sonra evimize geldik bugun 4, gunümüz..gunduz daha fazla uyuyan geceleri saat bası uyanıp emen bir bebegim var..Efe'de hic emzik kullanmadım bu sefer kullanıyorum..karnının tok olduğuna emin oldugum anda durmuyorsa Avent'in soothie modeli emziğini kullanıyorum çok memnunum.sadece uyku zamanlarında vermeyi düşünüyorum.Efe kardesine karşı hastanede biraz tepki verdi.şimdi 26.günümüzdeyiz evde sorun yok.bazen evde sıkılıyor o zamanda çıkıp geziyoruz.Rahmi Koç müzesine bile gittik :) günler hızlı geçiyor elimden geldiğnce blogu güncelleyeceğim















1 yorum: